4.03.2015

LOVE MY HOME 2014 czyli dom w pigułce :)


Dzień dobry środowo!

Powiem Wam, jaka jest prawda.. Mój dom nie należy do nowych ani też przestronnych. Jest tycią, mało atrakcyjną kostką z lat ubiegłych. I choć średnio raz na tydzień marzy mi się nowoczesna willa ;)... KOCHAM GO! Te niewielkie pokoiki, skrzypiący dębowy parkiet, wszelkie niedoskonałości...
Kocham go, bo jest częścią mnie! Tu czuję się bezpiecznie, tu mam swój twórczy nieład ;), tu staram się odmienić nieco kąty, by żyło się przyjemniej..





Postanowiłam, że z końcem każdego roku będę w jednym kolażu zestawiać najfajniejsze - moim zdaniem -  domowe kadry z minionych miesięcy. Wprawdzie tym razem jestem mocno spóźniona, ale lepiej późno nic wcale...;) VOILA!
To taka mała mobilizacja i dowód na to, że nawet małe wnętrza mogą stać się interesujące, gdy ubrać je ze smakiem w dodatki, które się kocha...



Mam rację?



Jeżeli macie ochotę, mój domek w pigułce z lat poprzednich możecie podglądnąć TUTAJ i TUTAJ.



Miłej środy Kochani!
Uściski!

M.




6 komentarzy:

  1. Bardzo przytulnie u Ciebie, piękne kadry i ten róż w połączeniu z bielą i czernią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ten mój home office'owy róż..:) Nie raz się zastanawiałam, żeby jednak te ściany przemalować, ale jakoś nie mogę...;) Miło, że podobają Ci się moje kąty..
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. A mi się bardzo podoba ten dom w pigułce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię bardzo e twoje oszczędne kadry. a i twój dom lubię. bardzo przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać...:) Zapraszam nieustannie...:)
      Pozdrowienia!

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...