1.03.2014

Shopping paradise...;)


Witajcie sobotnim popołudniem!!

Napisałam sobotnim...? To już tydzień minął odkąd byliśmy w Krakowie? Nie mam pojęcia jak i gdzie to wszystko ucieka...
Ale ja w sumie nie o tym...;)

Dotarłam do H&M Home! No tak, musiałam się przedzierać całe kilometry, żeby zerknąć na te półeczki, bo oczywiście nikt nie chciał zorganizować nawet najmniejszego sklepiku pod moim nosem... o losie!
Z drugiej strony może to i dobrze, bo marnie wyglądałby mój portfel, gdybym miała możliwość nieustannego tam zaglądania...;)) O przestrzeni domowej nie wspomnę!







Porwały mnie oczywiście szaro - różowe dodatki a jako, że ostatnio zorientowana jestem na pastel pink, to poczułam się jak ryba w wodzie...;) Takie zgrupowane kolorystycznie aranżacje sklepowe to raj dla moich oczu... Mam chyba jakieś skrzywienie zawodowe i na świat patrzę kolekcjami. Gubię się w miejscach, gdzie w stertach rzeczy czy szmacisk miałabym znaleźć to jedno jedyne COŚ. I oczywiście zazdroszczę wszystkim, którzy to potrafią...:))








Korzystając z okazji, poczyniłam drobne zakupy, choć nie było wszystkich rzeczy, które chodziły mi po głowie. Najbardziej liczyłam na grafitową lnianą pościel, ale... nie było podwójnych niestety...
Może jakimś następnym razem. Teraz zastanawiam się, kiedy możemy spodziewać się sklepu online. Ułatwił by nam wszystkim życie, nieprawdaż?...;)))




I mamy ostatni weekend karnawału... bawicie się?
My tak! Jedziemy na imprezkę w góry!
Strasznie jestem ciekawa jak będzie, bo... przebranie obowiązkowe...;)))


Fantastycznego, ciepłego weekendu Kochani!





5 komentarzy:

  1. Oj jak ja uwielbiam wnętrzarskie zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Maddie! Byłaś, zobaczyłaś i oby zawsze udawało Ci się znależć to jedno jedyne COŚ :)
    Szampańskiej zabawy życzę!!!
    Ren

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubolewam,że nie mam w pobliżu H&M home. Tyle pięknych rzeczy. Liczę, że niebawem będą możliwe zakupy online:))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie polaczenie delikatnego rozu i szarosci. Baw sie dobrze w gorach!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepadłam...co ja bym dała, aby podotykać nowa kolekcję i coś sobie kupić;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...