27.03.2014

Graphic project


Moja miłość do graficznych czarno-białych wzorów, rysunku i typografii wcale nie gaśnie... Mało tego, ma się całkiem dobrze a wręcz rozwija z dnia na dzień!...;) Weekendową porą dałam jej upust, finalizując drobny projekt, jaki mi chodził po głowie...








Nad czym pracowałam? Co z tego powstało? Jakieś pomysły?....;)




Plan zawodowy na dzisiaj: dwa rysunki do nowego tematu.
Jest co robić, więc zabieram się do pracy!



Twórczego czwartku! Wam i sobie...:)






PS. Przypominam o ananasowej zabawie TUTAJ !
Do zdobycia biały, dekoracyjny ananas!




Cały czas można się wpisywać!!


3 komentarze:

  1. hej Maddie! jej jakie ładne grafiki i taśmy dekoracyjne:) nie mam pojęcia co to takiego, ale na pewno coś ładnego i szybciutko nam pokazuj, a nie w niepewności trzymasz! :)
    lecę zapisac się na ananaska;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, pokażę Anuś...:)) Nic wielkiego, ale cieszy...:)
      Uściski!

      Usuń
  2. Rozumiem miłość do graficznych wzorów...;-) nie wiem co to za projekt będzie, ale na razie bardzo fajne zdjęcia powstały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...