15.03.2014

Pineapple giveaway!


Co powiedzielibyście na małe ananasowe co nieco, niekoniecznie do jedzenia?
Takie na półeczkę, stolik kawowy, tacę lub konsolę?
Tak się składa, że to obecnie bardzo modny motyw dekoracyjny. Osobiście uwielbiam!!
Ja się w swój już zaopatrzyłam, ale pomyślałam też o Was...:)


I tak oto dziś do wygrania: FIGURKA ANANASA!





Jeśli więc macie ochotę na to małe, białe, ceramiczne cudo, należy:

- umieścić powyższy banerek na swoim blogu, z linkiem do tego posta
- zastawić komentarz, a w nim... możecie podzielić się swoim pomysłem na dekoracje z ananasem w roli głównej
- dodać mój blog do obserwowanych (jeśli macie na to ochotę)

Osoby nie posiadające blogów proszę o zamieszczenie swojego adresu e-mail w komentarzu.



Zapisy konkursowe trwają do 10 kwietnia 2014 r. do północy... :) 










To moja propozycja ananasowej stylizacji. Jaka byłaby Wasza?




To co, kto chętny?...:)))


Uściski i miłej zabawy!
♥♥♥





53 komentarze:

  1. No pieknie Madii :)
    Mamy takiego samego ananasa , a ksiązke własnie zamówiłam :)))
    Super :)))
    Usciski i miłego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, przyuważyłam właśnie, że to ten sam 'fason'...:))
      Książkę kocham!
      Ściskam sobotnio!

      Usuń
  2. Ananasowe cudo, faktycznie bardzo na czasie! Ja mam srebrny malutki, ale taki biały na pewno znalazłby swoje honorowe miejsce w salonie. Myślę, że na stole kawowym na piedestale stworzonym z kilki dostojnych albumów.. obok widzę piękny, biały storczyk z milionami kwiatów.. do tego duży srebrny świecznik. Tak bym to widziała ;) Uściski, Kasia

    (kzoremba@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo,jaki piękny ananasek,w sam raz na mój stoliczek obity ćwiekami własnoręcznie,ustawiam się w kolejce ;)
    Pozdrawiam serdecznie Barbara
    dharma@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, ja Poproszę ,
    nie poproszę tylko zapiszę się do zabawy i wtedy będzie mój :))
    Będzie stał obok lampki na srebrnej nodze i cieszył moje oczka , tak samo jak Ala się nim cieszy u siebie w domku - jupiiii

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mojej nowej tacy obok pachnących świeczuszek prezentowałby się wspaniale!
    Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku jaki śliczny!:) Jeśli udało by mi się wygrać u Ciebie to na pewno ananasek stanął by na komodzie przy szklanym wazoniku i kwiatuszkach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ananas! Mój stanąłby na stole w jadalni na białej tacy w towarzystwie świec w srebrnych smukłych świecznikach !

    Patti

    patti3@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Trafiłam do Ciebie przez komentarz , który zostawiłaś pod moim postem , bardzo sie ciesze bo dzieki temu moglam tu trafić . A skoro juz tu jesten to przyłacze sie do zabawy . Juz go widzę ; stół zastawiony owocami egzotycznymi , na środku patera dwupiętrowa srebrna i na jej szczycie biały ananas ... letnie party rozpoczęte .
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana bardzo smakowity i piekny give away:) oczywiscie zglaszam sie! Gdzie u mnie? Ja bym go widziala w mojej mini pracowni obok miedzianego wazonika luana broste copenhagen na stosiku magazynow wnetrzarskich. Mysle, ze wkomponowalby sie tam idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny jest! Nie mogę przejść obojętnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczny ten ananas:)ja tez staję w kolejce.....moze mi sie uda:)??widzialabym go u siebie w sypialni :)pozdrawiam serdecznie , Marta ( marciausa@wp.pl )

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny!zapisuje sie i cierpliwie czekam:) zrobilam mu juz miejsce na półce w sypialni:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. WITAJ :)
    Z OGROMNA RADOŚCIĄ ZGŁASZAM SIĘ DO ZABAWY.
    ANANAS JEST BOSKI!!!
    IDEALNIE WYGLĄDAŁBY NA PARAPECIE W MOJEJ KUCHNI.
    BYŁOBY MU TAM WSPANIALE - MIAŁBY DUŻO SŁONKA I DOBOROWE TOWARZYSTWO HIHI
    POZDRAWIAM
    DOROTA (dorsto9321@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rany!!!Ale cudo! właśnie taki mi się marzył!!!
    U mnie na pewno by krążył po całym M, lubię mieć cały czas na oku piękne dekoracje;)
    ale pierwsza stylizacja byłaby na białej komodzie - plik czaspism wnetrzarskich, na nich mały okrągły wazonik z kwiatkiem, obok ananas i kilka srebrnych świeczników (róznych wysokości) i jakiś ciekawy print w czarnej ramce w tle;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ustawiam się w kolejce ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  16. witaj:) pierwszy raz widzę takie ananasowe cudeńko i z chęcią zobaczyłabym je u siebie:))) nie mam pomysłu na konkretną stylizację,na pewno wędrowałby z miejsca na miejsce ciesząc oczy w każdym kącie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ananasek pewnie postawiłabym w swojej kuchni na kolorowym parapecie:)
    chętnie wezmę udział w zabawie
    zapraszam na moje przydasiowe candy :
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj :)
    Widzę go u siebie w kuchni, gdzie jasne meble kontrastują z ciemnymi ścianami, więc będzie się świetnie prezentował na którejś z półek bądź na parapecie.
    Ustawiam się w kolejce.
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten ananasek:)Ustawiam się w kolejce i ja , może mi się poszczęści. Pozdrawiam. Beata -bea2@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest :-) ustawiam się po niego w kolejce, banerek u mnie na blogu, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia w zabawie :)
    Chetnie widziałabym go na półczce z książkami i podobnym białym wazonem z świeżymi kwiatami:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. te ananasy są jakieś zaraźliwe :) wszędzie ich pełno, z chęcią przygarnę jednego do mojego house loves ;)
    banerek u mnie w zakładce GIVEAWAY i bardzo się ciesze, że znalazłam cię dzięki temu giveaway, bo bardzo mi się tu podoba - będę sobie teraz tu zaglądać regularnie przez bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ananasik, idealnie wpasowałby się w moje biało-szaro-pastelowe klimaty.
    Z miłą chęcią staję w kolejce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. faaaajny, chętnie biorę udział w zabawie, pozdrawiam i wszystkim życzę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie wezmę udział w Twojej zabawie! apetyczna nagroda:) myślę, że może w kuchni gdzieś znajdzie miejsce lub między książkami:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje motto NIE GRASZ NIE WYGRYWASZ więc jestem:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. moje marzenie! chcę i ja:) z pozdrowieniami ell
    ellan-p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. mój przyszły ananas z pewnością stanie w mojej sypialni na parapecie:)
    świetny jest! ale mi się marzy... no no no:)
    pozdrawiam cieplutko maddie!

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie też by powędrował na parapet do czarnych na błysk prezentów od narzeczonego w formie świeczników i wazonów i obok białych aniołów;)
    zgłaszam się więc

    OdpowiedzUsuń
  30. Takiego ananaska postawiłabym na stosie książek w czarnych okładkach, czyli w sumie podobnie jak u Ciebie :) Chociaż całkiem fajnie wyglądał by także na kuchennych półeczkach...
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. Smakowity ananas! Na pewno znalazłabym dla niego jakieś fajne miejsce w pokoju gościnnym :)
    Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Banerek podlinkowany tu: www.lalovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Miejsc na wyeksponowanie tego cudeńka jest wiele. Na parapecie np. w takim kloszu , w którym Ty go tutaj pokazałaś, na białym stoliczku wśród ozdób b&w. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam serdecznie!
    Może dzięki Pani spełni się moje marzenie , a mi przejdzie „ananasowa gorączka” która męczy mnie odkąd zobaczyłam pięknego ananasa z Giveaway . W trosce o swoje zdrowie , muszę bowiem przespać spokojnie kolejną noc ,zgłaszam się do zabawy ( to mój debiut) Retro konsolka pod oknem to miejsce które już czeka na takie dizajnerskie cudo ( złoty świecznik i biały pompon już się posunęły) Trzymam za siebie mocno kciuki!
    Pozdrawiam Jolanta (jd.1@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ananas wygląda smakowicie i pięknie prezentowałby się w centralnym miejscu na blacie w mojej jasnej kuchni, dlatego zgłaszam się do zabawy.
    http://zofiana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Oooo, uroczy jest! To ulubiony owoc mojego synka:)
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie biorę udział w tym cudnym candy
    asia.waniliowa@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Swietny ananas, mam dla niego świetne miejsce w saloniku, na maleńkim stoliczku, przy którym zazwyczaj popijam kawusię. Pozdrawiam ciepluchno.
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudo, ustawiam się i ja :)
    nu77na@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się i marzę o tym, aby los mi sprzyjał ;>
    Ananas znalazłby się najprawdopodobniej w mojej jadalni na stole.
    Obserwuję Twojego bloga jako: Andżelika S.
    Baner znajduje się na: http://joyintesting.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;>

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem po stokroć chętna przygarnąć tego ananasa! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się :) :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja chętnie stanę w kolejce;)Pozdrawiam;)
    sylwia.oli@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. wow, cóż za tropikalna nagroda:) figura pasowałaby idealnie do mojego nowego biurka:) tuż obok czarnej lampki.

    banerek już na blogu- zakładka giveaways:)

    OdpowiedzUsuń
  44. i ja w kolejce, mój chwilowy pomysł to na półce w mojej kuchni bo mam fajny odcień zieleni na ścianie trochę limonkowy, Pozdrawiam
    szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. mnie też nie może zabraknąć, tym bardziej, że ananas przecudowny:-)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. widzę ananasa na moim orientalnym stoliczku kawowym
    bieleipastele@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Summerfeeling30 lipca 2014 14:40

    A gdzie można takiego teraz dostać? Pilnie poszukuję do mojej stylizacji jadalnianej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...