4.04.2017

Plamkowy trend?


Naprawdę lubię kolaże. A, że ostatnio plamki zawróciły mi w głowie - nie tylko mnie zresztą - postanowiłam stworzyć dla Was taką plamkową składankę.

Większe, mniejsze, cętki, plamki, kropki... Koniecznie czarne na białym lub kremowym tle, zawładnęły modą nie tylko w odzieży ale zwłaszcza we wnętrzach. I choć w internetach można znaleźć sporo na to dowodów (np. dwa pierwsze zdjęcia), chcę zwrócić Waszą uwagę jakie piękne stylizacje tworzą z plamkami NASZE dziewczyny!




Zobaczcie na przykładzie zdjęć autorstwa @zoykahome i @mamachinka jak wdzięcznie ten motyw prezentuje się we wnętrzach i aranżacjach stołu. Nawet można by pomyśleć o tapecie :)
Szczególnie pięknie, jak dla mnie, owe cętki wyglądają w towarzystwie złota i różu. Jakie jest Wasze zdanie? Podoba Wam się ten wzór?



1/2/3/4 - @zoykahome - znajdziecie u niej wyszukane i ekstremalnie eleganckie stylizacje, głównie stołu, mnóstwo inspiracji

5/6 - @mamachinka -  kocha czarno-białe wzory, tworzy unikatowe #koraledladomu i modne wełniane pledy

Koniecznie zajrzyjcie do dziewczyn!

A/B - plamiaste poduchy i serwetki by #madivacreative natomiast, do kupienia TUTAJ




Dobrego tygodnia kochani!!






22 komentarze:

  1. Witam
    kiedyś wysyłała Pani dla subskrybentów kalendarze na nowy miesiąc czy jest szansa, że nadal będzie Pani wysyłać kalendarze do druku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie :) Planuję wznowić newsletter wraz z uruchomieniem nowej strony. Mam kalendarzowe plany, jednak najprawdopodobniej będzie to przyszły rok.

      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Uwielbiam ten motyw. A Twoje plamki to moje ulubione, na szczęście zdążyłam jeszcze kupić poduchy i dwie serwetki. Miałabym jeszcze ochotę na obrus, notes, papier do pakowania, może wazon;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudnie! Mam nadzieję, że dobrze się sprawują u Ciebie :)
      Notes i obrus - jak najbardziej! możemy podziałać :))
      Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Jestem na tak ale tylko w dodatkach! Obawiam się, że zbyt wiele plamek z czasem mogłoby mnie zacząć drażnić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli takie dodatki mają teraz królować to również jestem na tak. W końcu coś świeżego i nie przereklamowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważne, dalmatyńczykowe dodatki... ja bym się na takie nie odważyla :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się plamkowa filiżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie to wygląda, o ile nie jest przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  8. poduszki w plamki w sumie mogłabym wprowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi sie podoba. Mam nawet takie poduszki

    OdpowiedzUsuń
  10. Optymalizacja on-site to nie tylko poprawa widoczności w wynikach wyszukiwania, to także ulepszenie doświadczenia użytkownika na stronie. Działaj skutecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...