20.02.2017

Chanel i Wietrzne pole na stole


Dziś kolejna dawka stylizacji. Wykorzystałam bowiem czas na zdjęcia, który nie tak łatwo jestem w stanie wygospodarować, a tak bardzo to lubię! W jednej z ról - coffee table books - ostatnio, dzięki mojemu połówkowi, stałam się dumną właścicielką CHANEL - pięknie wydanego albumu. Mr. T wie co lubię :))
Miałam zamiar ciekawie zwieńczyć stół w kąciku jadalnianym - i tak to właśnie zorganizowałam. Lustro zegara niespodziewanie powiększyło ten fragment przestrzeni. I oczywiście nie mogło zabraknąć kwiatów!
 







Wybrałam się po nie do dziewczyn z  WIETRZNEGO POLA, które wypatrzyłam przy okazji SILESIA BAZAAR vol.5, gdzie wystawiałyśmy swoje produkty. Na miejscu poprosiłam o mały, elegancki i niebanalny bukiecik i... nie zawiodłam się! Dostałam to cudo!! Róże, anemony, eukaliptus i pozostałe dodatki prezentują się uroczo, prawda? To moja pierwsza i na pewno nie ostania wizyta w tym magicznym miejscu.












Do całej kompozycji dodałam pachnącą różami święcę a wszystko razem sprawiło, że przesiadywanie przy kawie przy takim pachnącym stole nabrało wyjątkowo przyjemnego wymiaru :)

A czym Wy dekorujecie swoje stoły?


♥ Do napisania Kochani! ♥



zegar - PRIMAVERA HOME
kwiaty - WIETRZNE POLE
album CHANEL -ENBOOK
mini postery - MADIVACREATIVE - dodatek do zamówień





Moja ogoniasta asystentka jak zawsze sprawdza jakość kompozycji ;)



12 komentarzy:

  1. Ale piękny zegar! A na kwiatki uważaj, bo kot jeszcze obgryzie ;) Ja zawsze marzyłam o przystrojonym kwiatami stole czy komodzie, ale koty mocno zweryfikowały moje marzenia. Pozostają świeczki, które są na tyle ciężkie, że koty nie dają rady ich zrzucać ze stołu na podłogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zegar faktycznie piękny :) A kwiatki zawsze są pod obserwacją, gdy w ich pobliżu jest nasza kociczka - zbyt się nimi interesuje ;)

      Usuń
  2. Piękna dekoracja. Zegar jest po prostu nieziemski, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko prezentuje się wspaniale... :)
    Kwiaty, albumy... uwielbiam i sama gromadzę je w dużych ilościach.
    Teraz mam ochotę na kolejny i chyba wkrótce go sobie zamówię.
    Zegar cudo !
    Uściski Magdaleno :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu :) Pięknych albumów i kwiatów nigdy dość!
      Ściskam słonecznie!

      Usuń
  4. ten zegar jest naprawdę piękny i nie widziałam jeszcze takiego nigdzie :) naprawdę robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No zgodzę sie ten zegar jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. Rewelacyjnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zegarek i obrazki na ścianie są ekstra.Ja to nie mam talentu do dekoracji, wszystko wydaje się takie banalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Chanel. Klasyczna mała czarna i kolczyki z brylantem to ponadczasowy outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  9. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...