24.06.2015

Galeria osobliwości | Gallery of curiosities

Wczorajszy dzień był z gatunku tych, co to pozornie nic owocnego ze sobą nie niosą. Spadek nastroju i energii zaowocował jedynie większą świadomością, że zadania do zrealizowania właśnie się nawarstwiły.
Kiedyś miałabym ogromne wyrzuty sumienia. Tym razem pozwoliłam sobie na slow life.. Poczytałam trochę o rozwoju osobistym. Przyswoiłam przynajmniej odrobinę wiedzy z zakresu marketingu internetowego... Taak, czytuję ostatnio takie różne blogi i artykuły, i się dokształcam...;) Czy się kiedyś naumiem? Czy zrozumiem? Zobaczymy.. Napiszę o tym kiedyś szerzej..




Tymczasem chcę Wam pokazać jak obecnie wygląda moja 'galeria osobliwości'...;) Wtajemniczeni wiedzą, że stare salonowe pianino to moje poletko do eksperymentowania z sezonowymi dekoracjami..Tym razem foto plus poster w asyście storczyka i ananasa. I ulubione lampki. Jakoś nie mogę się z nimi rozstać. Lubię i już..;)










Moim zdaniem, otaczanie się ulubionymi przedmiotami sprawia, że dobrze i bezpiecznie czujemy się we własnym wnętrzu. Mam rację?


No! to teraz muszę się zabrać za dwie galeryjki ścienne a właściwie półkowe w przedpokojach... Nareszcie będę miała czym je zagospodarować...:)




Z pozdrowieniami!
♥♥♥

M.


* poster FEATHER: madiva.creative
   photo: Adrian Wiśniowski




Mała przypominajka:

http://madivacreative.blogspot.com/2015/06/konkurs-z-madivacreative.html




8 komentarzy:

  1. Bardzo kobieca stylizacja jak najbardziej w moim guście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, że trafiam w Twój gust :)
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też ją tak odbieram i mam do niej spory sentyment...:)

      Usuń
  3. Stylizacja świetna, grafika i fotografia bardzo fajne ale moim faworytem jest ananas:) i jeszcze parę innych rzeczy, które u Ciebie już wcześniej widziałam:). Może zrobię listę z magicznym pytaniem "a możesz zdradzić gdzie kupiłaś"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób!... ;) Miło, że Ci się podobają moje drobiazgi...:) Ananas jest z Westwing - ale to już zeszłoroczny zakup. Jeśli jeszcze masz jakieś pytania - śmiało...:)

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...