25.09.2012

Letters love


Litery wszelakie kocham miłością absolutną...typografie w zasadzie od lat towarzyszą mi w pracy. Teraz, gdy zostały nobilitowane do rangi znaczących dekoracji wnętrz, tym bardziej jest mi z nimi po drodze... Duże, małe, płaskie, przestrzenne - wszystkie lubię... Kilka takich dekorów już mieszka pod moim dachem, ale ciągle mi mało... ;) Dają tyle aranżacyjnych możliwości!



Zamówiłam ostatnio drobny pakiecik i właśnie dotarł! A w nim prócz literek... jesienne liście??... ;) Strasznie mi się spodobały te papierowe kształtki :)
 



Tym sposobem jesień zawitała w moje progi... A co z literami? Cóż... mam już parę pomysłów :)

A Wy, lubicie typografie we wnętrzach?




Have a nice evening !





9 komentarzy:

  1. Oh Maddie, wiesz że tak :))) zresztą M i E też wiszą na mojej ścianie ;)
    Buźka!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Aguś, wiem! :)) Moje na razie stoją raz tu, raz tam... ;)
      Ściskam!

      Usuń
  2. Właśnie dziś zastanawiałam się na zakupem liter z drewna :) Twoja jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiscie uwielbiam :) Choc przyznam, iz malo na niej sie znam to przynajmniej moge sie zaspokajac w wyborze czcionek do moich wlasnych,malych projetkow :) Pozdrawiam Cie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymaj! :)) Pozdrowienia równie ciepłe dla Ciebie :)

      Usuń
  4. Ja uwielbiam i niedlugo pojawia sie nowe w kolekcji mojego autorstwa, na pewno je pokaze:))) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają takie litery :) całe napisy również :) mogłabym mieć takie imienne literki nad połówkami łóżka :P po jednej Ł (o ile bym znalazła), po drugiej K :) i wszystko jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają :) Sprawiłabym sobie "A" i może jakiś cały napis... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...