22.09.2012

To paint or not to paint?


Nareszcie chwila wytchnienia... Ciężki tydzień za mną. Nazbierało się zaległości blogowych i domowych... Niestety weekendowa praca i tak mnie nie minie...
W międzyczasie jednak postanowiłam jeszcze na chwilę wrócić do tematu z poprzedniego postu. Malowane pianina - te podobają mi się chyba najbardziej. Same w sobie stanowią element dekoracyjny wnętrz. Coś w rodzaju 'grającej' komody czy zwieńczenia kominka, które mogą stać się bazą wnętrzarskich stylizacji...


pinterest.com


pinterest.com


pinterest.com


pinterest.com


pinterest.com


pinterest.com


pinterest.com



Jak Wam się podobają takie  'mebelki'?
Malować? :)



Biegnę do dalszych zajęć...

Have a nice weekend! Relax!







11 komentarzy:

  1. Te z 2 pierwszych zdjęć są boskie!!!! Malować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają.. Model na drugim zdjęciu wydaje się najbardziej zbliżony do mojego :)
      No to cóż... trzeba będzie zakasać rękawy ;))

      Usuń
  2. Zdecydowanie tak, zdecydowanie ten ostatni. Bialy kolor przeraza mnie swoim zimnem.

    OdpowiedzUsuń
  3. szrae mega oryginalne:)!!!super

    OdpowiedzUsuń
  4. Och bardzo mi podobaja sie te inspiracje z pianinem... biale i to jasnoniebieskie (z forgive) swietnie wygladaja....

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! Bardzo podobają mi się Twoje pomysły i zestawienia :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma co się zastanowiać - malować! Będziesz miała niesamowicie oryginalny "dodatek" :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooh amzing post! i really like pianos :) also i have A INTERNATIONAL GIVEAWAY going on, you can win 50€ gift card to spend on showroomprive, check it out :)

    much love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for visit Carolina! I will check your giveaway for sure :)
      Best regards!

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...