22.09.2016

GALAXY na płótnie


Witam się pięknie, czwartkowo :)

Dzisiaj chciałabym Wam z dumą przedstawić coś, czego jeszcze na blogu nie było - prace mojej trzynastoletniej córci. Misia namiętnie tworzy - rysuje, wycina, skleja, maluje. Ostatnio porwała mi płótna, które jakiś czas temu przygotowałam dla siebie na własne wprawki malarskie i proszę jak je zagospodarowała! Bez najmniejszej maminej podpowiedzi czy sugestii. W kolorach jakże miłych dla oka :) No po prostu muszę się pochwalić!! Zobaczcie sami :)














Powstała mini kolekcja GALAXY. Idealnie komponuje się z poduchą DOTS GRAY, prawda?

Co sądzicie o pracach Misi? Uruchamiać produkcję?... ;))))




Kreatywnego popołudnia Kochani!






7 komentarzy:

  1. Wow, robi wrażenie. Bardzo ładne. Nic tylko rozwijać talent i uruchamiać produkcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, masz bardzo zdolną córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bym chciała, żeby nie zaprzepaściła tego talentu:)

      Usuń
  3. Córka pewno talent po mamie ma :) Oby tylko wytrwałości w rozwijaniu talentu nie zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to chyba trochę moja sprawka ;) Chciałabym, żeby mogła się cały czas kreatywnie realizować :)

      Usuń
  4. świetny pomysł na obraz, sama mam płótno na które szukam pomysłu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...