2.05.2016

Poduchy MADIVA CREATIVE w świecie ZOYKA HOME



Czasami po dobrą energię trzeba samemu wyciągnąć rękę, wtedy jest szansa, że zwróci Ci się w dwójnasób...


Ostatnio miałam okazję poznać osobiście Martę - autorkę bloga ZOYKA HOME. Nie wiem, czy jest jeszcze ktoś, kto nie zna tego miejsca w sieci - jeśli tak, czym prędzej musi je poznać!
Zoyka, niezwykle spontaniczna, pełna energii dziewczyna, jest też świeżo wyszkolonym dekoratorem wnętrz i świetnym fotografem. Ujęła mnie swoim stylem i otwartością. 
Wspólne ploteczki przy kawie i spotkanie biznesowe zaowocowały sesją fotograficzną z produktami MADIVA CREATIVE w roli głównej :)

Poniżej kilka zdjęć z tej sesji. Zobaczcie jak prezentują się czarno-białe poduchy i serwetka mojego autorstwa w świecie Zoyki. Dla mnie pięknie!














photo & styling: Zoyka Home



Po resztę eleganckich zdjęć i cały post odsyłam Was na bloga ZOYKA HOME. Zerknijcie koniecznie! Mam nadzieję, że to dopiero początek naszej współpracy. Jest potencjał! 



Uściski majowe!
♥♥♥







Poszewka IKAT BLACK / poszewka CHEVRON BLACK / serwetka DOTS BLACK




2 komentarze:

  1. Magda nie było mi trudno zrobić zdjęcia bo takie produkty niezwykle korespondują z obiektywem i to była czysta przyjemność :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...