15.01.2016

NEWSLETTER i kalendarz MADIVA CREATIVE do samodzielnego wydrukowania!


IDZIE NOWE


Jednym z moich noworocznych planów na ten rok jest stworzenie dla Was kreatywnego NEWSLETTERA!! Będę chciała w nim nie tylko informować o nowych postach na blogu, ale także dzielić się z Wami moją pracą, przedstawiać treści, które nie znajdą się na blogu, lub będą publikowane w późniejszym czasie. Newsletter stanie się drogą, którą będę mogła obdarowywać Was unikalnymi, autorskimi grafikami, czy też innymi podarunkami. Taki mam PLAN.. :)


Stworzenie kalendarza było zawsze moim wielkim marzeniem. Będę je realizować teraz. Odrobinę spóźniona w styczniu, postanawiam tworzyć go dla Was na bieżąco. Co miesiąc. Co Wy na to?







Na dobry początek w pierwszym newsletterze otrzymacie karty kalendarza A4 na styczeń i luty do samodzielnego wydrukowania! Stworzyłam go w oparciu o moje autorskie grafiki. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu...:)
To jak, będziemy w kontakcie?



TAK, ZAPISZ MNIE:














Będzie mi bardzo miło, jeśli pokażecie jak kalendarz będzie się prezentował u Was!...:) Otagujcie swoje zdjęcia #madivacreativecalendar i oznaczcie @madivacreative (instagram, facebook) - żebym mogła je znaleźć, lub po prostu prześlijcie na adres bloga: madivacreative@post.pl
Najciekawsze opublikuję!



Kochane! Czekam na kontakt i komentarze!

♥ Serdeczności ♥




2 komentarze:

  1. Ja wolę literki polskie - i miesiące też polskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad wersją polską, oczywiście, finalnie jednak powstała angielska - uniwersalna :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...