25.04.2013

Working time and pink love...


Zostało powiedziane. Machina z lekka ruszyła.
Będzie się toczyć powoli, ale wierzę, że przyniesie zmiany. Na lepsze.

Jest mnie tutaj mniej. Weszłam w wir bardzo gorącego i napiętego czasu w pracy. Terminy. Presja.
Wymaga to ode mnie maksymalnego skupienia. Dam radę.
Z Waszym wsparciem na pewno...!


Tymczasem zostawiam Was z kolorem...




Źródło zdjęć: pinterest.com


Dlaczego róż?... 
Dziewczęcy, kobiecy, delikatny...inspirujący, w pięknych ujęciach zachwyca... jak go nie lubić?...:)



Jutro już piątek, zatem życzę Wam dobrego weekendowego czasu! 
Do zobaczenia wkrótce





18 komentarzy:

  1. Jak to dlaczego róż?! Bo nawet ja go ostatnio pokochałam :))) Ubolewam bardzo, że nie ma Cię tutaj zbyt często, ale rozumiem :* Trzymam kciuki za powodzenie wszystkich planów :) Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Malinko!, cieszę się że masz ochotę tu zaglądać...:*
      Do połowy czerwca muszę się spiąć maksymalnie, później mam nadzieję na trochę oddechu i uporządkowanie spraw...
      Uściski!

      Usuń
  2. Piekny, delikatny, dziewczecy...:)
    sliczny w dodatkach!
    Trzymam kciuki za wszelkie plany i pozytywna realizacje kochana:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję... Dobrze móc liczyć na czyjeś wsparcie i dobre słowo..:)
      Całusy weekendowe!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, pięknie zestawione, piękny róż. Własnie wczoraj kupiłam pudrową, różową bluzkę :)powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... ja w sumie w garderobie nie mam zbyt wiele różowych elementów - chyba muszę to zmienić...;) Mam za to różowe ściany...;))
      Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Pięknie to połączyłaś... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkryłam, że robienie takich zdjęciowych kolaży sprawia mi sporą przyjemność, relaksuje i inspiruje do następnych poszukiwań...:)

      Usuń
  5. Maddie, jak pięknie uchwyciłaś zmieniające się nasycenie barwy, od delikatnego ledwie muśnięcia kolorem, przez zdecydowany róż, na intensywnej, nieco drapieżnej fuksji kończąc, bardzo piękny kolaż :)
    Ren

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłaś przechodzenie barw w kolażu... super! :)
      Uściski weekendowe!

      Usuń
  6. Uuu, jak romantycznie :) Prysznic w różowych minikafelkach mnie rozbroił ;) Jak idą zmagania z pracą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Oj,łatwo nie jest... Jeszcze trzy tygodnie maksymalnego wysiłku przede mną...
      Pozdrowienia!

      Usuń
    2. To życzę wytrwałości i pozytywną energię ślę!!! :D Bez niej ani rusz ;) buziaki

      Usuń
  7. Fajny blog,postanowiłqam zostać na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moich skromnych progach...:)
      Rozgość się, zapraszam...:)

      Usuń
  8. bardzo lubię ten odcień różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli, że kolaż się podoba?... cieszę się :)
      Pozdrowienia sobotnie!

      Usuń
  9. Czasem każdej kobiecie potrzebne są różowe dni. MEga różówe :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...