Możliwość przekonania się naocznie jak własny projekt graficzny funkcjonuje w realnej rzeczywistości jest nieoceniona. W środę miałam okazję przekonać się, jak opracowana przeze mnie identyfikacja wizualna dla PRIMAVERA HOME - z wszystkimi materiałami promocyjnymi - realnie pracuje dla marki :)
Na otwarcie showroomu PRIMAVERA HOME w Warszawie, wybrałyśmy się razem z Martą z ZOYKA HOME. Blask, elegancja, luksus, szlachetność detali.. to wszystko powitało nas na miejscu.
Oferowane przez firmę ekskluzywne lustrzane i stalowe meble, tapicerowane welurem sofy, ceramiczne wazy i piękne dekoracje stołu dumnie prezentowały swoje wdzięki.
My z kolei zostałyśmy ugoszczone szampanem i przepysznym rosyjskim kawiorem :)
Zapraszam na całkiem sporą garść zdjęć :)
O ile ja w relacji skupiłam się na szerszych kadrach, o tyle ZOYKA postawiła na apetyczne detale i zbliżenia. Koniecznie do niej zajrzyjcie dla uzupełnienia całości: TU
Mam nadzieję na dalsze tak ekscytujące projekty :)
♥ Do następnego! ♥
Tyle pięknych rzeczy, mebli i detali...oj chciałoby się :))
OdpowiedzUsuńO tak, zwłaszcza wazy mnie urzekły :))
UsuńPełen luksus!
OdpowiedzUsuńZgadza się :)
UsuńWidzę tam coś dla siebie - misę z Raffaello ;-) Już u Zoyki zdradziłam, że nie przepadam za kryształami i to zmora mojego dzieciństwa. Nie wiem, czy dobrze czułabym się w takim pomieszczeniu przez długi czas, a już tym bardziej, jakby miało być moim mieszkaniem. Za to na pokaz bym się wybrała.
OdpowiedzUsuńZdjęcia absolutnie przepiękne.
Pozdrawiam, Ania z D.