11.02.2014

Scandinavian glamour


Dziś inspiracja ze świata...
Dosłownie przed chwilą natknęłam się na ten 85 metrowy szwedzki apartament... Bajeczny! Musiałam się oczywiście tym odkryciem z Wami na gorąco podzielić...:)
Zachwyca mnie tu wszystko. Przestrzeń, czystość neutralnych barw, kontrasty, graficzne linie, czarno-białe fotografie na ścianach, wysublimowane detale i bardzo oryginalne oświetlenie...







Powyższe ujęcie podoba mi się chyba najbardziej... Subtelny miks stylowy, zdyscyplinowany kolorystycznie. Kocham takie mieszanki...:) Oczywiście muszą być eleganckie...;)))













Choć niewielki, to wyjątkowo uroczy pokoik, prawda?









To ten typ wnętrz skandynawskich, który najbardziej porusza moje serce... Coś na kształt ,scandinavian glamour'... To mogłaby być moja bajka...:)



Pomarzyć zawsze można...:)



Serdeczności zasyłam!

Do zobaczenia wkrótce!







8 komentarzy:

  1. Owszem pomarzyć można a nawet trzeba a może coś się zrealizuje. Dawno nie śledziłam trendów wnętrzarskich, dawno nie robiłam rewolucji u siebie ale trend powrotu do bieli jest dość mocny a kiedyś tak bardzo wszyscy uciekaliśmy od białego "szpitalnego" koloru.
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż nie jestem fanką glamour..przyznać muszę, że to mieszkanie robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, styl skandynawski ma wiele odmian i ten w szczególności mi się podoba. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę jeszcze raz jestem zauroczona tymi wnętrzami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładnie:) rzeczywiście fantastycznie do Ciebie pasuje takie wnętrze:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pięknego!! Kuchnia i łazienka marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wracałam do tych zdjęć i wracałam, cieszę się dziewczyny, że i Wam się podobają...:))
    Uściski dla Was!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwycające!!! Każde pomieszczenie zasługuje na mój zachwyt :)
    Serdecznie pozdrawiam !
    Ren


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...