28.06.2014

Kitchen moodboard | Zebra w kuchni?


Atakowana zewsząd obrazami kuchni pięknych, nowych i białych zaczynam coraz intensywniej myśleć co tu począć z naszą niemodną i sfatygowaną staruszką... Skoro remont na razie nie wchodzi w grę, stworzyłam sobie kuchenny moodboard. Namiastkę stylistyczną kuchni wymarzonej...;))
Nie, żebym chciała całą zebrę do kuchni wstawiać, ale trochę pasków B&W nie zaszkodzi...;)))



Doszłam do wniosku, że umartwianie się odmawianiem sobie ładnych przedmiotów w nie najpiękniejszej kuchni, jest niewskazane dla mojego zdrowia psychicznego!! Postanowiłam zaprzestać takiego działania i zezwolić sobie na drobne inwestowanie w dodatki, które po prostu będą mnie cieszyć!...:)) 
Młynki, stylowe pojemniki, deski, skorupki, same wiecie o co chodzi, prawda?...;)) I choć w kuchni nie jestem bywalcem całodobowym, to jednak czasem tam zaglądam, hello! I kocham piękne detale!...:)






Ustaliłam ze sobą, że młynki będą początkiem kolekcji kuchennych pocieszycieli... ;)) Czekam na białą tacę, może też sprawdzi się w tej roli.
Tymczasem wstawiłam tu moje 'marmurowe' podkładki, o których pisałam w TYM poście.








Marzy mi się kuchnia biała z akcentami czerni, szarości i naturalnego drewna. Minimalistyczna ale charakterna. Z odrobiną błysku, elegancji i szczyptą zaskoczenia. Może kiedyś...

Tymczasem będę sobie tworzyć kolejne moodboardy... :)



Dobrego weekendu!
Do napisania!





PS. Kasiu! Marmurowy młynek uwielbiam!...:)


10 komentarzy:

  1. przyjemne kuchenne migawki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W końcu dojrzałam do tego, żeby uprzyjemniać sobie kuchenne kąty również...;)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  2. Marmurowy młynek boski, w ogóle świetne dodatki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ten młynek to taka moja kuchenna perełka jak na razie...:)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  3. Piękne są te Twoje kuchenne akcesoria, z młynków możesz utworzyć ciekawą kolekcję, podobają mi się te maleńkie łyżeczki-miarki, no i ta dumna zebra świetnie się wpasowała, jednym słowem super :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ren

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zeberkę wypatrzyła Mimi w H&M Home i koniecznie musiałyśmy ją przygarnąć...;)
      A za następnymi młynkami będę się dalej rozglądać.
      Uściski niedzielne! Cieszę się, że jesteś Ren...:*

      Usuń
  4. Kapitalne dodatki! marmurowy młynek wymiata!;))) buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. :))) Oj, chyba się rozochociłam w tych dodatkach... Co bu tu następnego... hmmm, może wagę?...;))
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  6. niezłe zestawienie kolorystyczne, rzeczywisty moodboard w life'ie :D podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Zebra świetnie wpasowała się w cały wystrój :) bardzo fajne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...