26.09.2013

Aker Brygge


Nadbrzeżna dzielnica Oslo...
Gdy pierwszy raz zobaczyłam jej zdjęcia, które ze swojej służbowej podróży przywiózł mój Mr.T, byłam oczarowana... Niezwykła, spójna zabudowa, harmonijnie łącząca stare stoczniowe budynki z nowoczesną architekturą, tworzy unikalny klimat. Piękna promenada, oraz spora ilość barów, restauracji i sklepów sprawia, iż jest to popularne miejsce spotkań i jedna z głównych atrakcji turystycznych Oslo. Z relacji wiem, że 'na żywo' robi spore wrażenie...:)
Zapraszam na spacer po Aker Brygge...



















Jak dla mnie niesamowite, unikatowe miejsce! Bardzo chciałabym je kiedyś zwiedzić osobiście... Wpisuję więc na listę wymarzonych podróży!...:)
(Mr.T, mam nadzieję, że to czytasz hihi...;))

A Wam jak się podoba?










Jeżeli chcielibyście zajrzeć do innego inspirującego miejsca w Oslo, a jeszcze tego nie zrobiliście, zapraszam do House of Oslo dwa piętra niżej...




5 komentarzy:

  1. No no no :) zwiedzasz z kanapy jak widzę :) mam nadzieję, że towarzyszą temu ciekawe anegdoty :)

    Miłego czwartku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam:) Na żywo robi większe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczne, trzeba zatem zobaczyć ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe zdjęcia i bardzo klimatyczne zdjęcia:) zapraszam na konkurs:) buziaki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...