21.10.2012

Swing / Huśtawka


Po dwóch pracujących weekendach, ogromnie potrzebowałam trochę wytchnienia, luzu, takiego leniwego, prostego cieszenia się weekendowym życiem. Cudownie więc było sobotnią porą wybrać się na rodzinny spacer po okolicznych terenach rekreacyjnych... tym bardziej, że słoneczko uśmiechało się do nas zachęcająco... :)
I owszem, spacer udał się wybornie, nawet pozwolił stopom się zmęczyć...
Na koniec zafundowaliśmy sobie spacerowy deser... cały plac zabaw (to dzieciom) i wolne huśtawki (nam, wapniakom;))...








Ach, jak dobrze robi taki beztroski swing z ciepłym wietrzykiem na policzku!... :))






Jestem zadowolona z minionego weekendu... Wprawdzie nic dekoratorsko ani kreatywnie, ale za to rodzinnie i na luzie... :)

A Wam jak minął weekend?



Z pozdrowieniami! /
With greetings!





No tak, to ja ;)


5 komentarzy:

  1. Oj ta pogoda jest niesamowita! Chce wiecej takiej jesieni! :)
    Pieknie wygladasz! Mozna by pomyslec, ze zdjecia robione sa latem, prawda?

    Pozdrawiam serdecznie

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dagi, miło, że wpadłaś :)
      Faktycznie, pogoda była cudowna, iście letnia, oby tak mogło być jak najdłużej!

      Usuń
  2. Ojojoj, jaka laseczka :-) super wyglądasz:-) ja się trochę krępuję pokazywać, Ty chyba też troszkę, bo oczy schowane:-) fajny outfit weekendowy:-)
    Weekend rzeczywiście był piękny. Dzisiaj już dużo chłodniej...
    Ja zabrałam się za przedpokój, ale tylko dekoracyjnie, mam tablicę (mój handmade:-) ) i oustro do powieszenia... i mnóstwo planów na ten tydzień. Na razie humor na górze, byle jak najdłużej:-) :-)
    Cmoki***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nastrój dodatni u Ciebie, to super! Od razu więcej spraw drobnych i tych większych wydaje się dużo prostszych, prawda? :)I jakieś handmade'y, mówisz, masz...? No pewnie, że będę zaglądać! :)
      Co do pokazywania siebie, to ja tak z dystansem... 'chcę ale nie chcę'- jak mawia moje własne prywatne Małe Stworzenie... ;))
      Buźka!

      Usuń
  3. Zazdroszczę luzu i wytchnienia - ja po pracującym tygodniu weekend musiałam spędzić na uczelni. Co do zdjęć, to jak zawsze mają coś w sobie. Chętnie jednak zobaczyłabym Cię w całości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...