24.08.2015

BROSTE COPENHAGEN AW 2015


Koniec sierpnia... Nie wiem jak Wy, ale ja już zaczynam myśleć o jesieni.. Z jednej strony z uczuciem nostalgii, bo przecież lato nieuchronnie się kończy, mimo, iż pogoda wcale jeszcze nie jesienna. Z drugiej strony jednak z pewną ekscytacją.. To przecież właśnie teraz pojawiają się kolekcje na nowy sezon - czy to modowe, czy te wnętrzarskie. Nowe wzory, ciemniejsze przyprószone kolory. Uwielbiam ten czas! 

Lubię, gdy coś mnie zachwyca! A zdecydowanie, z nowości nadchodzącego sezonu ujęły mnie stylizacje BROSTE COPENHAGEN AW 2015.




















source: via frenchyfancy.com


Prócz niewątpliwie pięknych produktów - poduch, ceramiki, metalowych dodatków,  podoba mi się niezmiernie klimat  i koloryt przedstawionych stylizacji. Przygaszone błękity, zielenie, pudrowe róże, szarości pokazane na tle pałacowych sztukaterii, błysk ciepłego metalu w asyście zgrzebnego lnu, wszystko to harmonijnie razem skomponowane. Love it!


Aż chciałoby się uzupełnić swoje prywatne zasoby o coś tak stylowego, prawda?...:)



Myślicie już o jesieni?







4 komentarze:

  1. Ale klimatycznie!! Ostatnio oszalałam na punkcie sztukaterii! Ale póki wynajmuję mieszkanie to chyba nie przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz się zainspirować na... za chwilę...:)

      Usuń
  2. Magda, zachęciłaś mnie, aby przejrzeć katalog A/W BC. Posiadają piękne produkty, zresztą jak zawsze.
    Mi również podobają się efekty sesji zdjęciowej. Niesamowity klimat, delikatna kolorystyka i... cudowne sztukaterie. Tych pełno ostatnio również w naszych projektach.
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie jestem pod wrażeniem tych zdjęć...:) Wasze projekty również podziwiam, zaglądam zawsze!
      Pozdrowienia!

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz! :)
Thank you very much for your comment! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...